Reumatikerförbundet 70 år

Reumatikerförbundet firar i år 70-årsjubileum. Reumatikerföreningen Jär-fälla Upplands-Bro firar detta med flera föreläsningar och med att subven-tionera medlemsavgiften för nya medlemmar. För 100 kr kan en ny med-lem från 1 oktober få medlemskap för tiden 1/10 2015 till och med 31/12 2016. Här ingår förbundets utmärkta och informativa tidning Reumatiker-världen, gratis föreläsningar ovan och deltagande i vår gruppverksamhet nedan. OBS Värva gärna nya medlemmar och meddela då oss namn, adress och telefon och/eller mailadress på personen så vi vet vilka personer som ska ha subventionerad avgift. Vi anmä-ler dem då till förbundskansliet. OBS även stödmedlemmar är välkomna. Ju fler medlemmar desto starkare är vi i arbetet för ett bra liv för alla med reumatisk sjukdom. För dig som värvar 5 eller fler nya medlemmar väntar en glad överraskning vid adventsfikat.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!